Exchange Link

Kecik Hati :(

Ok lets story ! 
Sebelum tuu ! lupa plak ^.^
Assalamualaikum & Salam Jumaat ^_^

Ok ! hari ni aku pergi skolah , setelah 3 hari tak p skolah :p
tapi mood kat skolah jadi spoil spnjang hari =.=
aku tak tau nak kata la .. tapi bila lepak dgn member2 tadi 
rasa diabaikan ! dan kami skarang mmg tak sama kelas ..
member aku satu kelas tu tak mai , kalau tak slalu smbang dgn dia ..
tapi bila lepak dgn diorang , ntah la ! mcm nak layan , taknak layan ja .. =)

Mungkin hanya aku yg rasa mcm tu :(
hari ni depa nak kluaq pun tak invite , mna tak terasa weyh !
tapi xpalah , org tak pelawa , takkan kita terhegeh-hegeh nak ikut kan ?
Balik-balik pulak , mama ajak pegi Queensbay ..
tapi , aku tak nak p .. sebab memang xdak mood nak p ..
smpai sekarang duk bad mood .. 

It's Okay la , don't be so emotional ..
have fun with our life ^.^ Xoxo

No comments:

Our Friendship

Daisypath Friendship tickers