Exchange Link

18/12..19/12 2010..Suarasa at Qb

Fuhhh!!..
2 hari berturut2 kluar..dh mcm klwar..tpi klwar kua mlm..hehe
hurmm..smlm 18/12/10..zue kuar gn mmber2..best jgak..
pgi tuu..siap2..suma..ingt bleh p awl la ckit..tngk2.abah x leh antar..
abah ade kt batu feringgi..terpaksa naik bas..tunggu la smpai kul 1..
adoyy..pnat tuh..+ pnaz agi..
n..smpai sna..jmpa gn mmber2..kteorg g pusing2 qb..
n thn g Suarasa..Boring seyhh!!!
nothing there..jmpa artis pun skit jew..xdek apew pun kt sna..
kmi apew g boring kt sna..msuk qb blek arrr.
g secret resipi..dan bermula lah aksi..!!
tangkap gambar!

Hehe..kteorh g kt ats skali..g post2 kt c2 arr..
cntik prmndngan kt ats 2...
nk tngk..x gmbar kmi..
kjap keyh!

.
............
................
.................
.......................
........................
.............................


















hah..dh ade kan??

klaw untuk arinniy pnya outing 19/12..
sory la xdn nk bergmbar..my sis sbuk brjln gn phtoshoot..
2 yg xdn nk taking2 picture uh.. ok,..


yang 2 je..zue nk cterr..apew pun best outing
but boring out Suarasa..

<3 Zurina <3

Pnaz hatii..sngt3..

pnaz gla...nk g plau amn esk..
bleh p..sjaa x bgii..
mcm2 alsan..
yg2 la yg niy la..
bkan selalu..len la klau stiap mnggu p..2 len cita la..
bla tnya..."xbleh la..budak2 x leh.."
mcm gampang..dah arr..dlu x dpt g..
sdeyh amat2..dh smpai kring air mta aq kua..tdi..
x lrt nk bwak kua dah..

kalau ad keajaiban..bleh p..kn best..
kwan2 suma p..aq pun nk p gk..
nk enjoy2 skit pun x ksi..
apew pnya..ibu daa..


Benarkah Begini??

Kalau perempuan cantik pendiam
lelaki akan kata: wow!ciri2 isteri idaman...
Kalau perempuan tak cantik pendiam
Lelaki akan kata: tak reti berkomunikasi agaknyer...

Kalau perempuan cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: mst ada krisis nih...kesiannyer...
Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: dah la tak lawa,perangai plak mcm sial!!

Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: wow!heroin sejati...
Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: hmm...taktik nak ngorat la tu...

Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: ok la...bagai pinang d belah dua...
Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...

Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu btol mamat tu!!
Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: patut pon kena reject...

Kalau perempuan cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: ntah dato' mana bela ni...
Kalau perempuan tak cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: mesti anak org kaya ni

Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: wah...caringnyer...
Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: eleh,gedik la tu...

Kalau perempuan cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: don't worry,i will make u happy forever...
Kalau perempuan tak cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: ckit2 nangis!!gembeng tol..ngade2 la...

Kalau perempuan cantik pandai masak
Lelaki akan kata: dah la lawa,pandai masak plak tu...
Kalau perempuan tak cantik pandai masak
Lelaki akan kata: ntah sedap ke tak tu...

Kalau perempuan cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: syoknye!!rindu la tu...
Kalau perempuan tak cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!!

Kalau perempuan cantik hantar email hari2
Lelaki akan kata: sukenyer...!!
Kalau perempuan tak cantik hantar2 email
Lelaki akan kata: asyik2 email dia...boring!

betul ke sume lelaki cam 2?
sy agk lelaki mmg dilahirkan begitu...!!!!!
pd lelaki n perempn biar kite sme2 sdr..!!!


Sunyi...

hurmm..smlam..gduh syat2..
ariniy spa skoq pun x kua..
boring tahu duk di rumah..srg2..
hurmm..dh boring p la kdai dpn uh..
pekena lai chi kang..sma bihun sup..
seDapp!!
haha..

tdi nsib baek x kna lnggar kn lori..
mata tngk fon..smpai lri kt dpan pun x nmpak..
nsib slow ja..lori uh..
klaw x..nyawa mlyang huhu..
yeay..ad org pnggill trun..trun dlu ya..
(kul 6.43 dh huhu)

smekom..
:D

Our Friendship

Daisypath Friendship tickers